Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.05.2007 21:20 - ЗА ЛАЙНАТА, ЕВОЛЮЦИЯТА И ИЗБОРИТЕ.
Автор: karryagain Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6585 Коментари: 19 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Много сме прости българите. Глупав и смотан народ. Извинявам се на всички, които не са, но принципно сме.

 

Из София има поставени жълти и зелени пластмасови кофи за боклук. Сложили са ги едни хора, които играят мръсни игри с общинската управа или с Министерство на околната среда, и са успели да се докопат мекото на баницата като са получили права и пари. Знам го по-добре от всички останали. Знам го,но въпреки това отделям хартиените опаковки от органичните отпадъци. И каква изненада – щом отида да ги хвърля намирам жълтата кофа пълна с всякакви лайна. Защото българите или не са еволюирали достатъчно, за да четат какво пише на пластмасовата кофа, или по-скоро са намерили някаква причина да не се съобразят с надписа. Защо да си правиш труда да спазваш правила – ти просто си свикнал да месиш всичко с обикновените лайна. И това далеч не е най-лошото – можеш да си месиш лайната с хартията и стъклата, но поне да си ги изхвърляш на правилното място. Не, ние имаме обяснение – другите кофи са пълни, Вълкът и Софиянски са забогатели от нашия боклук, Бойко и Икуест се опитват пак да ни изграят, те са свине. И понеже тези са свине, ние няма да им спазваме правилата. Ще си хвърляме, където си искаме. За да може всички да живеем като сред лайна, като свине (т.е. да заприличаме на тях). Защото докато ги псуваме, ние им завиждане.

 

Е, аз не искам. Искам чиста зелена кофа, в която да си изхвърля празните бутилки, не защото вярвам в системата, а защото така правят в английските сериали и на мен винаги ми е харесвало.

 

Мислех да не гласувам този път. Ей така, за първи път, защото не мога и не мога да избера за кого. Днес обаче сред срещата с жълтата и зелената кофа, реших утре да отида до Слатина и да пусна една бюлетина. Ей така, за да си избера правото после пак да псувам на глас. Ама не тези, които (не) съм избрала, а всчики, които вместо да изберат правилното, псуват свинете и поддържат обшата ни кочина зарита с лайна.




Гласувай:
0



1. zuri - !!!!
19.05.2007 21:31
И аз се чудя още дали да гласувам.Ама твоита кофа не може да мобилизира гражданскато ми право на избор.Не мисля че ако гласуваш нещо ще се промени.Ха дано
цитирай
2. estrella - Както каза
19.05.2007 21:34
Кари, когато гласуваш, печелиш правото да псуваш на воля тези, които не са си направили труда да направят нещо, за да излязат от кочината.
Днес явно е денят на тихата ярост.
цитирай
3. monologa - по този повод
19.05.2007 21:34
По този повод и аз имам същите наблюдения, даже и снимки имам, които отвращават.
Много хубаво си го казала, но аз въпреки това няма да ида да си пусна гласа. Ок, няма да псувам (аз и не псувам де...), но ще се опитам да подобря системата със собствения си положителен пример.

На избори като на избори,а?
цитирай
4. estrella - Положителен
19.05.2007 21:36
пример ще е и ако отидеш да гласуваш, без значение за кого.
цитирай
5. starsailor - Аз няма да гласувам. Точно заради ...
19.05.2007 22:15
Аз няма да гласувам.Точно заради думата "лаина в контекста на думата "избори".Лека вечер
цитирай
6. nio - Добре де, ти го правиш защото &qu...
19.05.2007 22:16
Добре де,ти го правиш защото "така правят в английските сериали и ти харесва",а какво да направят тия дето не харесват английските сериали и това което правят в тях.

Не се заяждам и питам сериозно,защото аз пък много мразя някой да ми нарежда какво да правя.
Мразя и да ми нарежда какво е хубаво и какво да харесвам и какво не.

Преживял съм убеждаването в хубавото на развития социализъм,после хубавото на монетарната политика която докара Виденовата зима.Сега се опитват да ме убеждават за хубавото на ЕС.Аз просто искам да си реша кое е за мене добре и кое не.Ако реша че жълтите и зелените кофи са добри да е мое решение.Но да имам ПРАВОТО да реша че са глупост и да няма никой право пак да ми се налага.
Надявам се да си разбрала правилно какво казвам.
Няма свобода ако не можем да признаем правото на другия.
цитирай
7. estrella - Джоунс, Нио,
19.05.2007 22:40
нищо. Всеки има право на собствено мнение, макар и такова като вашето.
цитирай
8. karryagain - Гласувайте, бе хора. колкото и да е трудно да изберете ...
19.05.2007 22:44
Нио, не ги използвай, няма проблем, аз не казвам отделяйте. Аз казвам не ги използвайте за стандартните си боклуци, ако не за да могат да изпълняват целта си, то поне да не са мръсни и смрадливи, а красиви.
Джоунс, по твоята логика и пунктовете за хартия от времето на комунизма са били безсмислени. Рециклираме хартията и претапяме стъклото. Други заводи ни липсват :)
цитирай
9. estrella - Кари е отговорила
19.05.2007 22:48
вместо мен. Стигат ми за днес нерви. Гласувайте утре:)
цитирай
10. killu -
19.05.2007 23:27
БЛАГОАРЯ ТИ, ЧЕ ЩЕ ГЛАСУВАШ!!!
Мисля, че Джевдет Чакъров е твоят проблем.....
цитирай
11. lava - Предложение за гласуване
20.05.2007 10:47
Тома Белев е директор на парк "Витоша" през последните петнадесетина
години, активен участник в природопазещия неправителствен сектор и
един от най-чистите и грижещи се човеци, които съм срещалa дотук. Той е кандидат на Зелената партия.
Късно прочетох този пост и късно се включвам, но за тези, които го видят преди да гласуват - горещо ви го препоръчвам.
Желая на всички хубав ден!
цитирай
12. анонимен - Не ми пука.
20.05.2007 10:50
Преди 20 000 години е имало биклуци/лайна/ и след 20 000 ще има .Не ми пука за шибаните политици.Не гласувам.Плащам си данъци и осигуровки/около 5000 лв на година/ това ми дава правото да ги псувам.:)
цитирай
13. viovioi - аз вече гласувах..
20.05.2007 11:37
но тази сутрин по бтв г-н Димитров от ЦИК каза следното:В Интернет и в изборния ден ще има агитации, но тази медия все още не я контролираме? Медия?Контролиране?
цитирай
14. анонимен - ЗА ЛАЙНАТА И ИЗБОРИТЕ
20.05.2007 12:15
БРЕЙ,БРЕЙ САМО КЪКВО НИ КАРА ДА ГЛАСУВАМЕ.ВИЖДАШ ЕДНА КОФА ЗА БОКЛУК КОЯТО НЕ СЕ ПОЛЗВА ПО ПРЕДНАЗНАЧЕНИЕ И РЕШАВАШ ДА ГЛАСУВАШ.
цитирай
15. c2h5oh - Извинена си...
20.05.2007 15:38
Прощавам ти от името на всички, които не са "прости, глупави и смотани" :-)
цитирай
16. razcvetnikov - АЗ
20.05.2007 22:00
приемам извинението ТИ , но да не се повтаря !!!
цитирай
17. karryagain - не съм ядосана :)
22.05.2007 16:51
...още по-малко на света; мразя лайната, вие да не би да ги обичате ?!? ;)
цитирай
18. usteddd - Повечето
26.05.2007 11:37
нееволюирали хора просто не са видели какво е на Запад от Будапеща и затова вярват в безсмислието на всяка идея сама за себе си. Дори и това с контейнерите да е бутафория, ако не почнем отсега НИЕ да си разделяме боклука, за да могат НАШИТЕ деца да се научат на това... Ама ние сме тарикати на дребно---защото повеч„ето неща са ни дребни. Защото не сме имали шанса да видим, че хубавите неща, за които се вайкаме и тюхкаме се правят наедро...със все изпипаните детайли и старанието, което се влага, за да е всичко перфектно докрай.
цитирай
19. usteddd - п.п. Разбира се, че гласувах
26.05.2007 11:40
Няма сега да обяснявам, че е важно да се гласува, дори и с невалиден вот... Повечето хора тук разбираме от реален брой гласове, проценти и числеността на турското и циганско малцинство:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: karryagain
Категория: Лични дневници
Прочетен: 108916
Постинги: 11
Коментари: 118
Гласове: 1392
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031