Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01.2009 22:19 - за смъртта на един сън
Автор: karryagain Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2851 Коментари: 3 Гласове:
1



Една нощ сънувах, че имам криле. Не вървях по земята, а летях и светът ми се струваше безобразно хубаво място за живеене.   Усмихвах се. На всички и на всичко. Дори на себе си в огледалото. Очите ми изразяваха онова неповторимо вълнение на обичаното и обичащо сърце. Ако на пътя ми се изправеше стена, можех да я премина. Имах не само криле, а и усещане за вълшебна сила. Една малка бяла пеперуда, която не лети прекалено нависоко, за да не загуби допира с живота.   Беше толкова прекрасно неистинско, че на сутринта реших, че никога повече няма да вървя по земята, да не би реалността да изцапа крилата ми и натежали от кал и безразличие, никога повече да не мога да ги разперя. Знаех, че един ден ще трябва да водя битка за този сън, но се молех той да не идва скоро.     Снощи сънувах битката за крилете си. Останаха следи от кръв от битката на сърцето за любовта. Останаха следи от сълзи от битката на разума за вярата. Останаха следи от викове от битката на живота за мечтата.   Събудих се обляна в пот и в действителност. Умората бе спечелила битката с обещанията. Тя роди безразличие. То замести вълнението. Само болката я нямаше в сцената. Малката прекрасна бяла пеперуда за последно изпърха с крилете си. После ги изгуби в калта, кръвта, сълзите и виковете на ежедневието.   Ще я срещаш  често на отсрещната улица. Ще я поглеждаш с усмивка и никога повече няма да ти се струва, че тя лети, докато всички други вървят. Ще се движи с бавни стъпки винаги в обратна посока. Ще я подминаваш без болка и без грам тъга. Какво друго да чувстваш към едно обикновено момиче ?  


Тагове:   смъртта,


Гласувай:
1



Предишен постинг

1. jones - Не разбрах...
24.01.2009 01:03
... какво точно си написала, но аз ще споделя, че веднъж сънувах, как Смъртта звъни на вратата ми. Не й отворих и тя си замина. В друг сън един бял кон ми помогна да убием бяла кобра.
Не зная значението на тези сънища, но спомня ли си за тях, намирам своето смирение и своята смелост.
цитирай
2. karryagain - ...еххххх
26.01.2009 16:54
кофти, че не си ме разбрал :(
не разбирам от сънища, страх ме е повече от това, което се случва в действителност
цитирай
3. jones - Нищо
26.01.2009 21:20
Някой път ще разбера и аз. А започна ли да се плаша от действителността повече, отколкото от сънищата - значи вече за нищо не ставам.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: karryagain
Категория: Лични дневници
Прочетен: 108925
Постинги: 11
Коментари: 118
Гласове: 1392
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031